Besplatna dostava

Besplatna dostava

KLIMASHOP vrši besplatnu dostavu klima uređaja čije narudžbe iznose preko 1.000 kn na području cijele Republike Hrvatske uključujući i otoke. Rok besplatne dostave je 2 do 7 radna dana.

Naručene uređaje i opremu dostavljaju špediteri sa kojima imamo ugovorne odnose (Overseas express, LagerMax, DPD idr.).

Ukoliko želiti ubrzanu isporuku, kontaktirajte nas putem telefona ili maila.

Roba se kupcu dostavlja do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi pošiljku do ulaznih vrata stana, već samo do ulaza u zgradu. Prilaz do ulaza stambenog objekta treba biti slobodan, u suprotnom će dostavljač izvršiti dostavu do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.

Dostava se vrši na teritoriju Republike Hrvatske. Proizvodi koji su plaćeni, biti će isporučeni kupcu u roku od 2 do 7  radna dana od kada je izvršena uplata, ili u roku 1 do 2 radna dana ako kupac odabere brzu dostavu koja se naplaćuje, a u vremenu u kojem dostavna služba obavlja svoju dostavnu djelatnost. Vikendi i blagdani se ne uračunavaju u rok isporuke. Isporuka na otoke se obavlja po planu dostavljača u roku do 10 radnih dana.

U slučaju da prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod u navedenom roku, o tome će obavijestiti kupca radi dogovora o novom terminu isporuke. Naručeni proizvodi će biti složeni i zapakirani na način da se manipulacijama kod transporta ne mogu oštetiti.

Upute za preuzimanje:

​Prilikom preuzimanja narudžbe, molimo Vas da detaljno pregledajte pošiljku. U slučaju vidljivih fizičkih oštećenja nemojte preuzeti niti platiti pošiljku, te nas kontaktirajte kako bismo u što kraćem roku poslali novu pošiljku.

Ako ipak odlučite zaprimiti pošiljku koja ima vidljivo oštećenje potrebno je zajedno sa kurirom popuniti dokument “ZAPISNIK/IZJAVA O OŠTEĆENJU POŠILJKE” koji možete dobiti od kurira te nas kontaktirajte u što kraćem roku (24 sata) kako bismo provjerili stanje pošiljke i poduzeli odgovarajuće korake. Naknadne reklamacije oštećenja u transportu se ne priznaju bez zapisnika.

Od trenutka kada kupac potpiše potvrdu o primitku pošiljke, suglasan je da nema prigovora na isporučen proizvod.

Kod dostave proizvoda, uz proizvod Kupac dobiva i sve prateće dokumente koji prate proizvod (upute za korištenje proizvoda , tehničke upute, izjavu o suglasnosti, jamstveni list, i drugo) te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju.

Potpis na primitku pošiljke znači da Kupac pregledom pošiljke nije uočio nikakva oštećenja niti nedostatke na preuzetom proizvodu, da kvalitativno i kvantitativno odgovaraju proizvodu sa narudžbe/računa, te da su uz proizvod isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima.

U slučaju da Kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio bez valjanog razloga. Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.

Osim standardne dostave, moguće je i osobno preuzimanje (na upit) ili odabir brze dostave uz Vašu nadoplatu.

Kupljeni artikli dostavljaju se prema pravilima kurirskih službi:

– Pošiljke se dostavljaju do glavnih ulaznih vrata (ulaza u kuću ili zgradu)

– Dostavljač nije dužan pošiljke unositi u kuću ili stan

– Objekat do kojeg se vrši dostava mora imati prilazni put te isti mora biti slobodan. U suprotnom će pošiljka biti dostavljena na najbližem mjestu na kojem je moguć istovar.

 

Za Vas smo osigurali i besplatnu dostava za peći i kotlove na pelete na području cijele Republike Hrvatske uključujući i otoke.

Rok dostave je do 5 radnih dana za peći i kotlove s lagera. Za uređaje koje nemamo na lageru, rok čekanja je 3 do 4 tjedna.

Peći i kotlove dostavljamo na paletama na Vašu adresu. Dostavljači nisu dužni unositi kupljene uređaje.